marți, 7 iulie 2009

Amalgam de trairi, conceptii, crampeie de ganduri

Mi-e dor de o acrimonie bine realizata.
Mi-e frica de mine.
Ce frumos ar fii sa existe atomi spirituali!Imi plac jumatatile.Imi place sa impart.Vreau sa fiu o bucatica de suflet.Tanjesc spre absolut si sunt asa departe de el...Nu se poate sa fii o "duduie sentimentala" si sa crezi ca fantezia filosofica a lui Rebreanu e mai mult decat atat!Si totusi...ar fii magic, etern, ar confirma existenta, ar insufleti speranta.Si iluzii, desigur.Dar nu merge.Intra in contradictie cu realul sens al vietii noastre in aceasta urat frumoasa viata materiala.Deci nu, treziti-va!E doar o iluzie.Absolutul.Erosul absolut.Iubirea spirituala.
Bai, mi-e dor de niste sarcasm veritabil!Cred ca am mai zis asta o data.Of, sunt dependenta de hironie...
Cateodata ma confund cu Servillia.In momentul in care e biciuita.Eu ma simt flagelata de priviri.Intotdeauna am crezut in forta de exprimare a ochilor, ca de altfel si capacitatea inconstientului de a se manifesta la nivel verbal si corporal.Imi place la nebunie sa analizez oameni.Bai, v-am mai spus ca aparentele sunt cele mai crude "curve vestale", nu?Aveti grija.Nu lasati jugul ingenuitatii sa va atarne prea mult.
Problema mea e ca vreau sa eliberez cat mai multe ganduri incatusate de propriile temeri.Hai c-o s-o iau pe rand.Iubire...


In curand...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scuipa tot.