duminică, 12 iulie 2009

...


Ieri s-a prabusit podul care ma ducea la el...Putin imi pasa de asta, nu?Asa ar trebui sa fie.Asa si este.Cred.Insa s-a stins o etapa din viata mea..."Vanished into thin air".La asta chiar nu ma asteptam.Alaltaieri vorbeam despre magia unui nou inceput, despre promisiunile pe care el le face, despre flacara spiritului care se aprinde doar cu o amarata scanteie de speranta.Ceea ce am omis sa spun e ca imi place inceputul, noul, dar fara a pune capat vechilui.Nu pentru totdeauna.Nu brusc.E nevoie de metamorfoza.E nevoie de tranzitie.
In cazul meu nu a fost asa.Nu-i nimic.Continuam.Inaintam pe un drum pavat cu necunoscut si iluzii, in timp ce naparlim toate sperantele anterioare, toate deliciile celeilalte lumi.Adio, causticitate!Niciodata.Doar ramas bun.



Undeva, candva...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scuipa tot.