duminică, 24 mai 2009

Adevărata psihologie ţi-o predă viaţa

Si tu te-ai simtit un strain in viata, nu? Strain de ei, de privirile lor, de sagetile veninoase ce le napustesc asupra ta, pretinzand ca glumesc, ascunzandu-si malitia sub o masca suferinda.Suferida, da, pentru ca masca sufera ea insasi fiind purtata de chipul lor hidos.
Azi am simtit durere, ura, dezgust.Azi mi-am dorit razbunare.Da, insa nu!Trecem si peste asta.Ca de obicei.Cu eleganta, cu sentiment.La urma urmei, ei sufera mai mult.Constant.Sufocant.Ingrozitor de dulce in secunda asta.
Am creat un monstru.
Iarta-ma.


off-topic : Intotdeauna am simtit ca, pe masura ce avansam, in descoperiri stiintifice etc., ne intoarcem cu sufletul back to basics, la inceput.Apreciem tot mai mult ce e mai simplu, mai uman, mai frumos.E divin, totusi.Sper sa simti la fel.Apropo, cand ai mirosit ultima oara un bujor?Ai mirosit vreodata unul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scuipa tot.