sâmbătă, 26 decembrie 2009

2-3 crampeie de vocabule aruncate in plina desfasurare a Craciunului

Trebuie sa recunosc ca acesta perioada, respectiv Craciunul si Ajunul m-au speriat putin.Mi-era teama ca nu va iesi totul cum mi-am dorit.Voiam sa fie cat mai bine pentru ca e posibil sa fie ultimul Craciun cu Lili si raceala ce s-a cazat in prima saptamana de vacanta cand "cenusa îngerilor arsi în ceruri ne cadea fulguind pe umeri si pe case" mi-a lasat un gust amar.Totusi, au urmat momente memorabile. Mi-am dorit sa mergem la colindat impreuna.Foarte mult!Si s-a intamplat.Am avut un Ajun perfect, iar prima zi de Craciun a fost realmente deosebita.Mi-am recapatat linistea pe care numai El ti-o poate oferi.Azi m-am dat cu sania si m-am bulgarit, iar Lili a avut un female rock singer fail moment.Imi pare rau ca n-am apucat sa fac poza...:))
Oricum, maine-i runda a doua.Abia astept.
Craciun frumos in continuare!:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scuipa tot.