duminică, 25 octombrie 2009

Ce-mi doresc

Un zambet la fel ca al meu
Cutremur de ochi,
Un pod peste genunea din bleasc
Si podul acela sa fii tu.

Amor de matase
Gand de purpura
Iubire-ntre plopi.

Orice artist are nevoie de-o muza...



La 5.48 ma gandeam la tine

In forul meu interior ceva mocneste
E focul ce-l lasi in urma

A vegeta-n obtenebrare inima mea nu poate,
La fel cum zambetul tau si-arunca ochii-n gunoi!

In mine nu-i deloc o lupta intre doi acesti titani: minte si spirit!

In sufletul meu scaunul ti-e liber
In jur totul e nou si colorat
El e alb negru.
El te asteapta.

In forul meu interior ceva mocneste
E focul ce-l lasi in urma


Complex

Ieri stateam la masa cu un porc.
Da, stiu la ce te gandesti
Ce naiba cauta un porc la o masa?
Mircea Dinescu spunea : "Dati-i si mesei de bucatarie o sansa ",
Prin urmare, analog porcului.

Si ce sa vezi?porcul gandea.
Suflet nu stiu de avea, dar
Porcul gandea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scuipa tot.